קהילה אחת אלף גוונים 🎨

דבר יור' ועדת קהילה - יניב פרי

אוכלוסיית היישוב מגוונת וצבעונית, וניתן לראות כיצד זה בא לידי ביטוי בפעילויות התרבות והקהילה מדי חודש.
הפעילויות נוצרות מתוך חשיבה ותכנון של הוועדות השונות, לאור החזון הקהילתי על צרכיו המגוונים והאיזון הרגיש בין כולם, כולנו.
יחדיו אנחנו לומדים כל הזמן ומנסים להפיק לקחים כחלק מתהליך השיפור המתמיד ביישוב בכלל ובוועדות בפרט.
העוסקים במלאכה ברובם המכריע מקהילת היישוב, אלה שבשכר ומרביתם גם אלה שבהתנדבות, ואך טבעי שנהיה קשובים ורגישים לצורכי הקהילה, ומחפשים בכל פעילות ועשייה את הטוב ביותר ליישוב והסביבה.

מסיבת הצעירים בהובלת ועדת צעירים, היא דוגמה חיה לחיבור לקהילה, להבנת צורך, לשיח בין המבוגרים לצעירים, להיערכות במקום בטוח ליד הבית, ועד להצלחת האירוע כשמאות מצעירי היישוב והעמק בחרו לחגוג בקרבנו במרחק הליכה מהבית. לא פחות חשוב, אנו נדרשים גם להפקת הלקחים בתחומים שונים ובדגש על הרעש שהפריע לחלק מהיישוב.
יו"ר הוועד עדי אמזלג ואני כיו"ר קהילה מקיימים הליך בחינה משותף ורציף עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי ללמוד ולשפר את עשייתנו.

אנחנו מברכים על כל הבעת דעה וביקורת בונה, ובטוחים שככל ותיאמר בצורה מכובדת ומכבדת את האחר בקהילה, כך השיח יישמר בגבולות הטעם הטוב וכך גם היחסים בתוך הקהילה.

אנחנו מודים לכל מי שלוקחים חלק בפעילויות – בראש ובראשונה, לכם התושבות והתושבים שמשתתפים בפעילויות ומצביעים ברגליים, כהוכחה שאנחנו צועדים בכיוון הנכון!
תודה לכל המתנדבים/ות בוועדות השונות ולכל מי שלוקחים חלק במעטפת של האירועים, בשכר ובהתנדבות. חשוב לזכור כי אלה האנשים שמובילים את היישוב ונותנים את הבסיס לקהילתיות שכולנו חווים וחיים!

ממשיכים בעשייה הקהילתית ביחד ומקדמים שכנות טובה ושיח מכבד!

שלכם,
יניב פרי
יו"ר ועדת קהילה

יצירת קשר

2023© כל הזכויות שמורות לועד מקומי בת חפר