מטה מועצה מול מטה יישוב 21.7

אתמול (חמישי 21.7) התקיימה פגישה מטה מול מטה שכללה את הנהלת המועצה בראשות מנכ"ל המועצה עמית בן צבי וכל מנהלי/ות אגפי המועצה – מחלקת יישובים, מוניציפלי, גזברות וכספים, הנדסה, מנהלת המרכז הקהילתי האיזורי, מנהלת אגף החינוך, מנהלת מחלקת הרווחה, קב"ט המועצה ומנהל החברה הכלכלית.
מטעם היישוב נכחו יו"ר הועד עדי אמזלג, מנהל היישוב עומרי צליל, יו"ר קהילה יניב פרי, יו"ר מוניציפלי אבי איפרגן וגם רעיה קידר רו"ח של היישוב.
בפגישה הוצגו הפעילויות והנושאים השוטפים שמאתגרים את היישוב ונעשתה חשיבה משותפת עליהם – משמעויות המעבר לניהול עצמי, סיום הסדרות הבנייה של מתחם הרווחה והגמלאים, קשרי עבודה עם המרכז הקהילתי, גביית אגרת שמירה למול הצרכים הרבים, סגירת דוחות כספיים אחורה , פעילות אכיפה ביישוב , אחזקת גני הילדים ובית הספר והיערכות להרחבה בכלל התחומים.
יו"ר הוועד ומנהל היישוב הרחיבו והסבירו על המשמעות של מעבר היישוב לניהול תקציב עצמי לאחר תהליך של כחצי שנה במהלכה נעשו הפעולות הנדרשות לניהול מיטבי של תקציב היישוב, פעילויות המרכז הקהילתי ופעילויות הקהילה הרבות, הן בתזרים המזומנים והן בהתקשרות ישירה מול הספקים, וזאת החל מינואר השנה.
לאחר הפגישה סיירו ביישוב ומתקניו כדי להמחיש בשטח את את הנושאים שנדונו .
יו"ר הוועד בירך על המפגש המקצועי שמאפשר למועצה וליישוב להתמודד עם האתגרים שעומדים לפתחו של היישוב ולהמשיך ולפעול לשיפור היישוב הקיים וההרחבה הצפויה.
מנהל היישוב ביקש להמשיך ולחזק את מעורבות מנהלי האגפים והנהלת המועצה בעבודה המשותפת לעמידה באתגרי היישוב.
מנכ"ל המועצה עמית בן צבי סיכם ואמר כי הוא רואה במפגשים המקצועיים האלה חשיבות רבה להמשך עבודות המטה המשותפות למועצה וליישוב.

בברכה
משה עמר
דובר בת חפר
053-7283086 (לעדכונים בוואטסאפ שלחו הודעה)

יצירת קשר

2023© כל הזכויות שמורות לועד מקומי בת חפר