מליאת המועצה אישרה את הקמת הבריכה בבת חפר!

בשורה גדולה לתושבות ותושבי בת חפר ויישובי מזרח העמק: בישיבת מליאת המועצה, שהתקיימה ביום רביעי האחרון, 18 בינואר 2023, אושרה ההחלטה ההיסטורית על הקמת בריכה בבת חפר, כולל סעיף תקציבי מאושר.

הבריכה תוקם על ידי החברה הכלכלית עמק חפר, בשיתוף פעולה עם צוות היגוי מטעם היישוב, בהובלת יו"ר ועד בת חפר עדי אמזלג ויו״ר ועדת ההיגוי להרחבה מידד כלפון.

העבודות יכללו בריכת קיץ, בריכת פעוטות, מדשאה ומתקנים ציבוריים. הן צפויות להתחיל במהלך הרבעון השלישי של 2023 ויימשכו כשנה. הבריכה תוקם בקרבת הבית הקהילתי, המרכז הקהילתי, מגרשי הספורט והאמפי בבת חפר.  

הקמת הבריכה מהווה המשך ישיר של פרויקט שדרוג התשתיות בבת חפר, והקמת תשתיות חדשות בשטח ההרחבה. חלק ניכר מתקציב הבריכה הגיע מרשות מקרקעי ישראל, וזאת בעקבות דרישת המועצה וועד הישוב לקבלת תקציבים נוספים שיושקעו בשיפור תשתיות היישוב הקיים ומתקניו.

תכנון הבריכה יתבצע תוך התחשבות בצורכי היישוב, ומתוך רצון להצמיח ולפתח אותו, תוך שמירה על צביונו הכפרי. בסיום תכנון מפרט המכרז, הוא יופץ לציבור ולחברות הרלוונטיות להפעלת הבריכה ומתקניה.

ראשת המועצה גלית שאול

"בריכת השחייה היא בשורה משמעותית ביותר לתושבי בת חפר וסביבתה, והיא תהווה עוגן מרכזי וחשוב בחיי הספורט והפנאי של היישוב והיישובים הסמוכים. כפי שהצהרנו ותכננו כל הזמן – במסגרת ההרחבה החדשה נצמיח את בת חפר, נפתח אותה ונקים בה תשתיות חדשות לרווחת התושבות והתושבים".

עדי אמזלג יו״ר ועד בת חפר

בירך על החלטת המליאה ואמר: "זהו רגע היסטורי עבור בת חפר. לאחר כל כך הרבה הבטחות וניסיונות לאורך השנים, עוד מימי הקמת היישוב, לשמחתי השיח וההתעקשות שלנו ביחד עם המועצה, בשלבי תכנון ההרחבה מול רשויות המדינה ובטח בשלבי הביצוע, הוכיחו את עצמם וזה בגדר חלום שהופך למציאות. אני מודה לראשת המועצה גלית שאול על דחיפת פרויקט חשוב זה, יד ביד עם היישוב, ולכלל שותפינו להרחבה: החברה הכלכלית עמק חפר, יו״ר ועדת ההיגוי להרחבה מידד כלפון ומנהל ההרחבה מטעם ועד היישוב רונן הראל".

יצירת קשר

2023© כל הזכויות שמורות לועד מקומי בת חפר